FACULTAD DE ADMINISTRACIÓN Y ECONOMÍA

Encontrado en Noticias

Encontrado en Páginas

Encontrado en Malla

Encontrado en Académicos

Encontrado en Proyectos

Encontrado en Publicaciones

Encontrado en Premios

Nada ha sido encontrado

Luciana de Araujo Gil

Ph.D. en Marketing and Retail, University of Michigan. USA.

Áreas de interés: Luxury brands, Consumo de género, teen consumer, posicionamiento de marca

Correo: [email protected]

Filtrar por: Publicaciones Proyectos

Proyectos

2016 - 2019

Identificación e intervención de mecanismos neurocognitivos asociados a la compra impulsiva en jóvenes universitarios

Fondecyt Regular N°. : 1161715

Administración

René Gempp Fuentealba

Luciana de Araujo Gil

ver más

Publicaciones

2021

Celebrity endorsements in destination marketing: A three country investigation. Tourism Management.

Luciana de Araujo Gil

ver más

2020

The effect of religiosity on luxury goods among: The case of Chilean youths. International Journal of Consumer Studies.

Luciana de Araujo Gil

ver más

2020

What shapes adolescents attitudes toward luxury brands? The role of self-worth, self-construal, gender and national culture. Journal of Retailing and Consumer Services.

Luciana de Araujo Gil

ver más

2019

Consumer emotional brand attachment with social media brands and social media brand equity. European Journal of Marketing.

Luciana de Araujo Gil

ver más

2019

Motherhood in migration: schools as acculturation agents****. Consumption Markets & Culture.

Luciana de Araujo Gil

ver más

2016

The impact of self on materialism among teenagers. Journal of Consumer Behaviour.

Luciana de Araujo Gil

ver más